Tata cara Nelepon
Ngungkapke
pikiran utawa panemu lan gagasaning ati, ora mung kanthi rembugan/omong-omong
sakcara langsung adhep-adhepan. Ana ing jaman kang wus maju iki, kanggo
mbabarke pikiran lan gagasan uga bisa migunakake srana supi telepon, dene kang
luwih lumrah bisa digawa mrana-mrene yaiku handphone utawa HP.
Bab-bab
kang kudu diemut lan dicakke sanajan ora dadi paugeran baku/undang-undang,
antarane:
1. Nelepon
ngono kudu migunakake basa kang patitis, tumrap cak-cakane basa. Sapa kang lagi
dijak ngendikan/ngomong mau nganggo unggah-ungguh.
2. Jumbuh
lan orane anggone nelepon iki ing antarane ragad kang metu karo keperluane.
Amarga saben nelepon kudu mbayar pulsa.
3. Praktis
antarane nelepon karo ketemu dhewe/adhep-adhepan. Amarga yen cedhak lan gampang
ketemu, luwih becik ora perlu nelepon.
4. Kahanan;
senajan ora ana peraturane, nanging wong nelepon uga kudu emut kahanan lan
wancine/wayah. Umpamane jam 02.00 WIB, yen durung nate janji sakdurunge lan
kepentingane ora sepira, wanci mau ora prayoga dienggo nelepon.
5. Sopan
santune wong nelepon; senajan wong kang
diajak wicara ora katon, becike nelepon nganggo sopan santun utawa tata krama
yaiku kawiwitan kanthi salam pambuka, ngandharake kaperluane lan katutup kanthi
salam panutup.
Kanthi
migunakake limang perkara kang magepokan karo tata cara nelepon, rasa lan karsa
bisa kaandharake nggango telepon kanthi sopan miturut kaperluan lan kahanan
kang diadhepi.
Tidak ada komentar:
Posting Komentar